Het vaste activa register is een must voor je bedrijf. Zo heb je direct inzicht in alle activa binnen je bedrijf, wat is de boekwaarde en wat zijn de te verwachte afschrijvingskosten in de komende jaren.
Met AFAS SB wordt dit een fluitje van een cent. Eenmaal in de boekhouding wordt alles voor je geautomatiseerd.
Het bijhouden van alle vaste activa is essentieel voor elk bedrijf, maar kan een uitdaging zijn voor startende ondernemers zonder financiële achtergrond. AFAS SB maakt het beheren van vaste activa toegankelijk en eenvoudig, zodat je altijd inzicht hebt in je bedrijfsmiddelen en investeringen.
Zorg voor eenvoudig en probleemloos beheer van vaste activa, zelfs voor ondernemers die niet bekend zijn met financiën. Met AFAS SB houd je overzicht op je vaste activa en kun je je bedrijf, verenging of stichting soepel runnen.
AFAS SB voegt automatisch een afschrijvingsplan met de juiste looptijd toe. Zo wordt je vaste activa beheren een makkie.
AFAS SB maakt het oplossen van wijzigingen in je vaste activa eenvoudig. Of het nu gaat om het doorrekenen van extra investeringen pro-rata, het toepassen van flexibele afschrijvingsopties (zoals extra afschrijven, buiten gebruik stellen of herwaarderen), of het verkopen van vaste activa met herinvesteringsreserves; met AFAS SB regel je het allemaal makkelijk en efficiënt.
14.000+ Nederlandse organisaties werken al met AFAS!
59,- per maand (excl. btw)