Als ondernemer wil je je verkoopfacturen snel en efficiënt kunnen incasseren. AFAS SB maakt het incassoproces eenvoudig!
Krijg nu meer grip op alle betalingen - alles binnen één boekhoudpakket.
Met AFAS SB kun je jouw incassotrajecten rechtstreeks beheren, nadat de klant hiervoor toestemming heeft gegeven. Het openstaande bedrag wordt automatisch van de bankrekening van de klant overgeschreven naar jouw onderneming zonder extra acties door de klant. Om incasso-opdrachten te kunnen gebruiken, moet dit wel ondersteund worden door jouw bank.
Vlotte incassovoorbereiding
Stel jouw werkwijze voor incasseren eenvoudig in. Zo zet je een standaard e-mail klaar, maar ook op welke momenten je een incasso-opdracht wil genereren.
Moeiteloos incassomachtigingen verzamelen
Voordat je een incasso mag innen, moet je daar toestemming voor hebben. In AFAS SB staat alles voor je klaar met standaard formulieren. Deze verstuur je rechtstreeks vanuit SB.
Automatisch inplannen van incasso-opdrachten
Plan incasso-opdrachten op basis van vervaldatum en ingestelde periodes. Je kunt kiezen tussen dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse intervallen. Deze zijn uiteraard altijd te wijzigen.
Incasso-opdrachtbestand rechtstreeks naar je bank
Genereer een incasso-opdrachtbestand en upload het eenvoudig in jouw bankomgeving.
Nieuwe incasso? Dat betekent een nieuwe klant! De incasso leg je eenvoudig vast in AFAS SB. In AFAS SB staat alles voor je klaar met standaard formulieren. Verstuur een e-mail, verkrijg de machtiging en jij kan aan de slag voor je nieuwe klant.
Met AFAS SB behoud je moeiteloos overzicht en controle over al jouw incassomachtigingen. Of je nu een wijziging wil doorvoeren of een incasso wil annuleren, binnen enkele ogenblikken heb je alle benodigde informatie bij de hand.
14.000+ Nederlandse organisaties werken al met AFAS!
59,- per maand (excl. btw)